.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اداره اوقاف ساری خبر داد:
اختصاص 70 درصد از منابع اوقاف ساری به مراسم‌ مذهبی
شمال نيوز: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از اختصاص 70 درصدی منابع سازمان اوقاف و امور خیریه برای برگزاری مراسم‌ مذهبی خبر داد.
به گزارش فارس حجت‌‌الاسلام مسعود قربانی صبح امروز در همایش بزرگ یاوران وقف در جمع هیئت امنای مساجد شهرستان ساری در آستانه مبارکه امامزاده‌عباس (ع) شهرستان ساری هدف از برگزاری این جلسات را ترویج فرهنگ وقف در جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به این‌که هیئت امنای مساجد در جذب جوانان به مکان‌های قرآنی و فرهنگی نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: جلسه‌های مذهبی نباید مخصوص ماه رمضان باشد بلکه باید در تمام فصول سال این مراسم‌ به صورت مستمر اجرا شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تصریح کرد: برگزاری مراسم‌ مذهبی در مساجد مخصوص عزاداری در ماه محرم نیست بلکه باید در شادی امامان و سالروز تولد آنان در مساجد با رعایت شئونات اسلامی جشن و سرور برگزار شود که همین امر موجب جذب جوانان به مساجد می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، اعلام کرد: با توجه به برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته در امامزادگان شهرستان ساری امامزاده عباس (ع)، امامزاده یحیی (ع) و تکیه پهنه‌کلای شهرستان ساری دارای شجره‌نامه معتبر و از طرفداران و زائران بیشماری برخوردار هستند.

این مسئول بر اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد تأکید کرد و افزود: با دعوت طلبه‌های باتجربه به مساجد، مشکلات جوانان و سئوال‌هایی که در ذهن آنان از اسلام و ماهیت دین به‌و‌جود آمده است، برطرف می‌شود.

وی تأکید کرد: مداحان به آداب و رسوم مداحی توجه کنند و از خرافات پرهیز کنند.

قربانی با اشاره به این‌که دشمنان با جنگ نرم قصد فریب جوانان مذهبی جامعه ما را دارند، تأکید کرد: مسئولان و هیئت امنای مساجد با برنامه‌های فرهنگی مناسب راه گرایش جوانان را به مساجد آسان و از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری با اشاره به این‌که دشمنان نظام انقلاب اسلامی بعد از 30 سال پیروزی انقلاب هنوز دست از تهاجم فرهنگی خود نکشیده‌اند، بلکه به آن قوت داده‌اند، اظهار داشت: با اراده مسئولان و جوانان انقلابی تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

قربانی با توجه به درخواست هیئت امنای مساجد شهرستان ساری بر تشکیل هیئت مذهبی در محرم سال‌جاری برای مشرف شدن به کربلا با پای پیاده، عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری تمام تلاش خود را برای انجام این عمل نیک و خدا پسندانه انجام می‌دهد .

گفتنی است، در پایان این مراسم از تمامی هیئت‌های مذهبی مشرف شده در ماه محرم به امامزاده‌عباس (ع) شهرستان ساری و از خادمان افتخاری این آستانه برای همکاری برگزاری مراسم ماه محرم تقدیر شد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.